На електронні вироби в нашому магазині встановлюється 30 (тридцять) днів гарантії безпосередньо від магазину. Протягом цього часу товар підлягає безкоштовному гарантійному обслуговуванню нашої мережі. Після закінчення 30-денного періоду термін гарантії визначається виробником, а гарантійний ремонт проводиться сервісними центрами виробника. Термін гарантійного ремонту - 14 календарних днів з моменту передачі товару в ремонт.
Гарантія та повернення
Гарантійний ремонт товару
Умови гарантії
Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є чек (за наявності).
Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є чек (за наявності).
Якщо у гарантійний період неможливо відремонтувати Ваш товар, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
У гарантійному ремонті може бути відмовлено у випадках
- Порушення безпеки гарантійних пломб;
- Наявність механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- Порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- Несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності
- Природне зношування або вичерпання ресурсу;
- Випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
- Ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- Ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- Ушкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням мережі, неправильним підключенням до мережі;
Обмін та повернення товару
Оплата може бути здійснена в будь-якому зручному для покупця способі. Кожен магазин обладнаний терміналом для оплати карткою. Замовлення, які оформлюються на сайті можуть бути оплачені готівкою, карткою, на виплат або післяплатою.
Щоб дізнатися детальніше - виберіть форму оплати, що цікавить.
Умови обміну, повернення
Обмін товару належної якості здійснюється виключно за умови, якщо він не використовувався і якщо збережений його товарний вигляд, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром, чек обовязково, аводське пакування (коробка).
Зверніть увагу! Обміну чи поверненню підлягає лише новий товар, який був у вживанні і немає слідів використання. Товари типів "Атомайзери", "Стартові набори", "POD-системи", "Рідини" та комплектуючі до них, через санітарно-гігієнічні вимоги, підлягають обміну та поверненню тільки якщо не була відкрита заводська упаковка. Потрібно мати с собою чек.
При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт дотримання умов експлуатації та гарантійних умов, а також встановлення справжності фактів, викладених у Заяві. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" становить 14 днів.
Повернення коштів здійснюється в строк до 7 робочих днів.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню), викладено у постанові Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 року №172.
Повернення товару
Якщо Ви знаходитесь не в Києві, то можете надіслати нам товар назад, попередньо повідомивши менеджеру причину повернення. Повернення товару з регіонів України провадиться компанією Нова пошта.
Зверніть увагу, якщо у посилці будуть відсутні необхідні документи для повернення товару, ми надсилаємо посилку назад без розгляду!
Після відправки товару Новою Поштою необхідно заповнити форму.
Для повернення товару необхідно надати
- Товар у повній комплектації;
- Заповнений бланк-заява (заповнити заяву можливо у нас у магазині в момент здачі товару);
- Документ, що підтверджує покупку (за наявності);
- Документ, що засвідчує особу (паспорт, права водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення).